Δυο λόγια για την επίσκεψη του Σ.Κ.Ε.Π

Το σχολείο μας συμμετείχε στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο» του Σ.Κ.Ε.Π (Σύλλογος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), το οποίο αποσκοπεί στην άρση των προκαταλήψεων και του αποκλεισμού των νέων με αναπηρία μέσω της αφύπνισης και αλλαγής στάσης του γενικού πληθυσμού.

Για το λόγο αυτό, μας επισκέφθηκαν στελέχη του Σ.Κ.Ε.Π (άτομα με αναπηρία), συζήτησαν με τους μαθητές ανά τάξη και απάντησαν σε ερωτήσεις που αφορούσαν τη δική τους προσωπική ιστορία και διαδρομή.

Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από το γεγονός ότι οι ομιλητές δεν θεωρούσαν την αναπηρία τροχοπέδη στα σχέδιά τους. Όπως είπε ο ένας από τους προσκεκλημένους μας, ο Δημήτρης Καραναστάσης - κάτοχος διδακτορικού στην Τραπεζική από το τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο οποίο εργάζεται ως ερευνητικός συνεργάτης - «τους περιορισμούς τους βάζει το μυαλό κι όχι το σώμα σου».

Κι όταν η ζωή σου ανατρέπεται από τη μια στιγμή στην άλλη, τι κάνεις; Βάζεις τον εαυτό σου στο περιθώριο, εγκαταλείπεις τις σπουδές σου και κλείνεσαι στο καβούκι σου; Ο άλλος προσκεκλημένος μας, ο Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας, ο οποίος εξαιτίας τροχαίου ατυχήματος βρέθηκε στα 21 του χρόνια σε αναπηρικό αμαξίδιο, μας έδωσε την απάντηση: «Δε θα πω ότι ήταν εύκολο να συνεχίσω τη ζωή μου μετά το ατύχημα, όμως ήμουν ζωντανός και ένιωθα ευγνωμοσύνη γι' αυτό». Έτσι, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και ανέλαβε ενεργό δράση στον αγώνα για την κοινωνική ένταξη των νέων με αναπηρία .

Η θετική στάση των ανθρώπων αυτών απέναντι στη ζωή, η μαχητικότητα αλλά και η χωρίς μελοδραματισμούς αναφορά τους στα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας ήταν ένα μάθημα ζωής και υπευθυνότητας για όλους μας.

Πολυτίμη Χαμοσφακίδη

skep

Ηλεκτρονική τάξη

logo sch-class

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

 Διαχείριση ιστότοπου: Νεκταρία Κλέτσα ΠΕ86

                                  Πληροφορικής